Christos in noi

     Christos în noi nu este un concept intelectual fabricat de mintea noastra sau de alta persoana. Nici un crucifix nu este. Este toata puterea de viata si lumina de la Dumnezeu în corpul nostru, minte si sentimente, care iradiaza cu toata forta si puterea Divina de a crea, a face minuni si a transforma tot ceea ce dorim.
     Daca esti sarac, Christos în tine îti poate da bani si toate bogatiile pe care le doresti. Daca esti bolnav, Christos în tine este sanatatea de care ai nevoie. Daca îti lipseste iubire, Christos în tine este toata iubirea dorita. Daca ai lipsa de inteligenta, Christos în tine este întelepciunea. Daca iti lipseste vointa de a face lucruri, Christos este voluntatea lui Dumnezeu.
     Este suficient doar sa te gandesti la Dumnezeu ca o lumina în pieptul tau, care are toata puterea asa ca un Soare Spiritual si decreteaza cu tot sentimentul pe care îl poti: Eu Sunt Bogatia, Eu Sunt Sanatatea, Eu Sunt Iubirea, Eu Sunt Inteligenta, Eu Sunt Vointa. Si numai facand aceasta, decretand cu tot sentimentul dorit, fara sa te întorci a repeta negativismul, se va face minunea transformarii. Nu trebuie sa crezi ceea ce ti se spune. Pune în practica si vei vedea.
     Puterea Lui Dumnezeu manifestandu-se prin mediul Lui Christos în tine. Simte-L pe Christos ca pe Dumnezeu în Trei Divinitati, manifestandu-se ca Trei Raze de Lumina într-o singura Flacara Tripla: Flacara Albastra reprezinta Voluntatea Divina, cea Galbena Iluminarea Divina iar cea Roza este Iubirea Spirituala.

EU SUNT
     Toata energia lui Christos primita de la prezenta Divina de Dumnezeu: EU SUNT, care este Spiritul nostru cu toata Energia, Puterea, Intelepciunea si Iubirea Dumnezeiasca. De acea când pronuntam oricare lucru precedat de cuvantul EU SUNT cu un sentiment adevarat cu forta mentala si concentrare, EU SUNT Verbul Atotputernic si Creator, se manifesta ceea ce ai decretat.
     Gandeste-te la lucruri bune pe care ti le doresti dar care nu prejudiciaza pe nimeni concentrandu-te si spune cu putere si cu încredere precedat de EU SUNT: EU SUNT FERICIT. EU SUNT INTELIGENTA. EU SUNT IUBIREA. EU SUNT FRUMUSETEA. EU SUNT ADEVARUL. EU SUNT BOGAT. EU SUNT LIBER. Si vei vedea cum se manifesta în viata ta aceste calitati. Din acest motiv este foarte important sa nu se foloseasca aceste doua cuvinte într-un scop negativ.

PUTEREA MINTII
     Mintea este putere pentru ca absoarbe energia Christica pentru a manifesta gandurile cu insistenta, sentimente si cu concentrare de aceea gandurile cu sentiment si concentrare se realizeaza, fie bune sau rele. A tot ceea ce gandesti sau ce spune lumea daca este negativ raspunde ferm cu putere si sentiment ITI IAU PUTEREA.

PUTEREA RUGACIUNII
     Toata rugaciunea facuta stiintific este puternica pentru ca este contactul cu mintea noastra, sentimentele, corpul si viata, cu Christos în noi în unitate cu prezenta lui Dumnezeu, EU SUNT în noi. Aceasta se întampla mereu cand zicem cu mintea pozitiva multumind lui Dumnezeu înainte de a primi ceea ce am cerut. Daca tu necesiti bani, inteligenta, sanatate, iubire sau oricare lucru, spune Multumesc Tata pentru ca EU SUNT Inteligenta care face acest lucru, Multumesc Doamne pentru ca EU SUNT Sanatatea care realizeaza aceasta vindecare, Multumesc Tata pentru ca EU SUNT Iubirea ce îmi da blandete.

CELE SAPTE RAZE
     Christos în noi este Lumina Divina, si prezenta EU SUNT în spatiu se descompune în Sapte Raze ca si cum ar trece printr-o prisma. Raza Albastra este Vointa Divina, Raza Galbena este Intelepciunea Divina, Raza Roz este Iubirea Divina, Raza Alba este Frumusetea Divina, Raza Verde este Adevarul si Sanatatea Divina, Raza Purpurie este Abundanta, Raza Violeta este eliberarea fizica si spirituala.
     Probeaza utilizând una din acestea conform cu necesitatea pe care o ai. Învaluie-te de culorea respectiva folosind puterea mintii, pe Christos si decretul EU SUNT multumind înainte de a primi. Multumesc Tata Ceresc pentru ca EU SUNT puterea si credinta, Divina Raza Albastra care ma învaluie si se manifesta în mine; Multumesc Tata Ceresc pentru ca EU SUNT Iluminarea din Divina Raza Galbena care ma înconjoara si se manifesta în mine; Multumesc Tata Ceresc pentru ca EU SUNT Raza Roz de Iubire de Dumnezeu care ma înconjoara si se manifesta în mine; Multumesc Tata Ceresc pentru ca EU SUNT Raza Alba a frumusetii care ma înconjoara si se manifesta în mine; Multumesc Tata Ceresc pentru ca EU SUNT Raza Verde de Sanatate care ma înconjoara si se manifesta în mine; Multumesc Tata Ceresc pentru ca EU SUNT abundanta din Raza Purpurie care ma înconjoara si se manifesta în mine; Multumesc Tata Ceresc pentru ca EU SUNT Libertatea din Divina Raza Violet care ma înconjoara si se manifesta în mine.
     Aminteste-ti mereu ca tu esti cauza a tot ceea ce ti se întâmpla si ai puterea de a transforma ceea ce doresti. IN NOI AVEM TOATA PUTEREA.

BLÂNDETEA
     Christos în noi este toata duiosia pe care o dorim. Blândetea nu este o teorie sau o vorba în zadar. Cand contactam cu Christos suntem blanzi, calzi, dulci si amabili cu toate persoanele, cu animalele si cu toate fiintele vii. Toata blândetea se gaseste într-un sarut, într-o îmbratisare, într-o strangere de mâna, o privire dulce, un cuvânt bun.

BINECUVÂNTAREA
     Christos în noi are puterea de a multiplica tot ceea ce binecuvântam. Sa binecuvântam binele mereu în toate lucrurile pe care le întâlnim în cale, copii, persoane, animale, apa, pamântul, cerul, avioanele, masinile, mâncarea, telefoanele, mobile etc.

MAESTRII
     În fiecare din noi exista Christos. În unele persoane Christos se manifesta iar în altele nu, pentru ca nu este desteptat. Putem sa-L trezim soptindu-I cu dragoste: binecuvântat fie Christos în tine. De asemeni poti spune pentru tine: binecuvântez pe Christos în mine.
     Acele persoane care-L au desteptat pe Christos se numesc Maestri. Si prin intermediul Lui Christos putem sa comunicam cu ei vorbind ca si cum ar fi cel mai bun prieten. În acest mod putem vorbi si cere ajutorul lui Christos din Maestrul Jesus care si-a dezvaluit calitatea de Unitate Divina cu toti oamenii. Putem vorbi cu Christos de Domnul Gautama pentru Iluminare, si putem vorbi cu Christos din Sfântul Germain care a dezvaluit calitatea iertarii si eliminarii tuturor pacatelor.

FOCUL VIOLET
     Christos în noi are puterea de a distruge toata karma sau pacatul cu puterea Focului Violet ce El poate genera în jurul corpului fizic, vital, emotional si mental. Tu poti spune: Multumesc Tata Ceresc pentru ca Focul Violet de Christos ma învaluie, elimina si dizolva toate bolile si erorile din mine si în toata umanitatea.

MUZICA
     În noi Christos este un generator de armonie. Prin principiul vibratiei – totul vibreaza – Christos raspunde sunetului muzicii suave, lente, armonice si dulci. De aceea ascultand muzica asa, contacteaza pe Christos in noi si îl face sa activeze si sa ilumineze.

CELELALTE CORPURI
     Christos în noi genereaza puterea de a face un corp fizic ce trebuie sa fie perfect si fara boli. Daca nu este asa, se poate invoca pe Christos pentru vindecare; iar Christos îl va face perfect.
     Christos în noi emana un corp de vitalitate pentru ca sa nu fim ca pietrele, fara vitalitate.Trebuie sa fim mereu sanatosi, daca nu este asa putem sa rugam pe Christos si El ne da sanatate.
     Christos în noi genereaza toate emotiile ca sa nu fim ca pietrele sau plantele, fara sentimente. Trebuie sa fim mereu optimisti si fericiti; de nu este asa putem sa-L rugam pe Christos pentru fericire.
     Christos în noi genereaza mintea pentru ca nu avem numai un corp fizic, asa cum are o piatra sau o planta care are corp fizic si vital, sau un animal care are si corp emotional. Mintea noastra trebuie sa iradieze mereu numai pozitivism; daca nu este asa putem ruga pe Christos ca sa fim optimisti.

ÎNGERII
     Ca sa manifeste un decret sau o rugaciune Christos din noi poate utiliza îngerii sai, persoane care par normale dar care au venit din lumea spirituala. De aceea nu trebuie niciodata sa închidem poarta a nici unui canal de providenta Divina. Spunem: Eu Sunt poarta deschisa ce nici un om nu poata sa o închida.

LEGEA DE UNU-L (UNITATII DIVINE)
     În constiinta Cristica si a Lui Dumnezeu toti suntem unul. De aceea putem afirma: „Eu Sunt unul cu tine” si „Tatal si eu suntem unu”. Daca dorim sa învatam o limba, ca italiana, putem afirma gândind cu sentiment profund: „ Prin legea de Unu-L eu sunt unul cu limba italiana si cu Dante ce a vorbit-o si a fost parintele ei ”. Daca necesitam Iubire, Sanatate, Adevar, Credinta, Bogatie putem sa decretam: „ Prin legea de Unu-L Eu Sunt Iubire, Sanatate, Adevar, Credinta, Bogatia „ oricare lucru pe care îl dorim.

CHRISTOS COSMIC
     Asa cum avem un Christos intern exista deasemeni un Christos Cosmic, ce este prezenta lui Dumnezeu în spatiu, în cosmos, tot ceea ce este în jurul nostru si care se numeste: „Soare Spiritual Central” ce reprezinta propria inima Lui Dumnezeu cu Tripla Flacara care sunt cele Trei Aspecte Sacre. Prin legea de Unu-L putem spune Christos din noi si Christos Cosmic este un singur Christos. Aceasta ne da puterea spirituala pentru a face bine în jurul nostru.

ELEMENTELE
     Christos în noi prin legea de Unu-L este unul cu Christos Cosmic ce se manifesta în toate elementele pe pamânt, ce reprezinta expresii de viata pe planeta si sunt manifestari Cristice ca sa avem planeta si alimente. Trebuie sa-I multumim Lui Christos pentru toate expresiile de pe pamânt.
     Christos de asemeni a manifestat elementele de apa – originea vietii – si ne permite a avea mari, rauri si izvoare. Trebuie sa-I multumim Lui Christos pentru apa.
     Christos a manifestat elementul: aer, ca sa putem respira. Trebuie sa-I multumim Lui Christos pentru aerul care-l respiram.
     Christos a manifestat Focul fizic si spiritual ca sa putem avea caldura, lumina, viata si Spirit. Sa-I multumim Lui Christos pentru Foc.

POSESIUNI
     Avem tot ceea ce dorim: masini de ultim model, case, tehnologie de vârf, totul la pefectie; dar sa nu ne legam de nimic pentru ca totul este de la Dumnezeu, si trebuie sa le folosim în interesul Lui Christos. Toate bogatiile vin de la Christos si sunt pentru El, la fel pot fi ale noastre, dar nu numai ale noastre ci pentru a împarti cu cei nevoiasi.

SFÂNTUL GERMAIN
     Sfântul Germain are un Christos ca si noi, si el a desfasurat calitatea Divina a libertatii fizice, emotionale si spirituale; invocarea decretului si rugaciunea; iertarea tuturor pacatelor facute; compatimirii persoanelor, eliminarea negativismului; gratia Divina; invocarea Divina; toate aceste calitati renasc din divina Flacara Violet. De aceea, Sfântul Germain este un Maestru cu o aura mare, stralucitoare ce acopera umanitatea binecuvântând-o. Cum aceasta ce Sfântul Germain a desfasurat nu a avut o atitudine egoista. Ca un bun fiu de Dumnezeu ce este, zi si noapte iradiaza aceste calitati oamenilor pentru a deveni liberi din punct de vedere spiritual si ca toti sa poata trezi samânta Divina din noi: pe Christos. Noi putem invoca pe Christos din Sfântul Germain pentru a putea primi calitatile lui si pentru a fi liberi de tot ce ne limiteaza ascensiunea. „În numele prezentei Dumnezeiesti EU SUNT, invoc pe Sfântul Germain în mine ca libertate”. „Eu Sunt un fiu liber al Sfântului Germain”. „Eu Sunt dragostea, compatimirea si eliminarea karmei mele si a tuturor. Multumesc Tata Ceresc”.

MEDITATIE
     Cea mai buna meditatie care o putem face este cu Christos in noi. Închidem ochii si vizualizam o puternica lumina ce emana din corpul nostru, iar în centru de unde naste acesta lumina divina – care este prezenta noastra – observam inima care bate, unde ilumineaza cele Trei Raze primordiale ale Lui Dumnezeu; si apoi, cele Sapte Raze cu puterea de a simti pacea, repausul, securitatea si de a fi Unul cu Dumnezeu. Vedem prezenta Christica pe pamânt si Cosmos, ca o Lumina ce straluceste de Divinitate în tot ce exista. Când meditam cu Christosul nostru, toate se rezolva.

ADAOS
     Citind aceasta carte este extraordinar dar citind-o de mai multe ori este si mai bine, pentru ca celulele spirituale din inima nostra si din mintea nostra se despteapta cu fiecare data mai mult, ca sa întelegem mai bine. Cand avem de rezolvat câte ceva putem sa recitim aceasta carte pâna când problema se rezolva. Este fantastic. Dupa ce am citit „Christos in noi” nu vom mai fi aceiasi.
Ruben Cedeño

1 comentariu (+add yours?)

  1. vasilescu tinca
    Iun 15, 2011 @ 20:49:22

    Cauta inauntru ceea ce crezi ca vei gasi afara,insa nu cauta niciodata singur, ia cu tine dragostea si intelepciunea pentru ca sa fii desavirsit si sa te poti numi fiu de Domn

    Răspunde

Lasă un răspuns

