Activarea celui de al cincilea Nivel al Corpului de Lumină

    La nivelul 5 al Corpului de Lumină, de obicei corpul mental spune „Probabil o să încerc să urmez Spritul. Nu ştiu dacă o să-mi convină, dar eu încerc.” Şi începe respectivul proces de căutare a punctelor de reper.
    Persoana adesea începe să aibe imagini fulgurante ale sinelui făcând alte lucruri. Adesea, secvenţe din visul său încep să se schimbe. Începe să-şi aducă aminte ceva mai mult din visele sale. Unele persoane se trezesc într-o visare perfect lucidă, în nivelul 5 de activare.
    În anumite momente, persoana poate avea senzaţia că o ia razna, deoarece este posibil să înceapă experimentarea proceselor de gândire non-liniară. La un moment dat, decât să privească ceva atât de frumos, persoana se informează în legătură cu întregul, adică gândirea non-liniară. Apoi corpul mental spune: „Stai puţin, nu pot să controlez acest lucru. Putem să supravieţuim şi să facem acest lucru?” Deci se pune întrebarea: „Există spirit? Eu cred că există Spirit. Mai bine trebuie să înţeleg dacă există Spirit, deoarece altfel cu toţii urmează să murim.”
    Va reieşi mult din modelul supravieţuirii pe corpul mental. Astfel, corpul mental începe să modifice felul în care se mişcă şi începe să scoată în afara sa tiparele.
    O parte din voi este ca un copil mic ce spune: „Da, mergem în Lumină. Da, mergem în Lumină”. Şi sunteţi atât de fericiţi. Şi apoi aveţi corpul mental, un bătrân morocănos. Şi vedeţi cele două jumătăţi ale voastre: „Fantastic! Ajung să iau o decizie aici, despre ce vreau să fac.”
    Începi să devii conştient că eşti mai mult decât ai crezut că eşti. Atunci când se întâmplă acest lucru, corpul mental spune: „O nu, nu-i aşa!” şi trânteşte uşa, dar apoi se deschide din nou. Aşa că mereu treci prin acest proces în care simţi că te deschizi şi te închizi, deschizi şi închizi. Te poţi simţi puţin maniac-depresiv. Ceea ce Spiritul tău cere să faci este să îţi aduci corpul tău mental să îşi lase controlul pentru ca să ajungi un Spirit activ întrupat pe această planetă, cu totul conştient la fiecare dimensiune.
    Tot aşa, la nivelul cinci al Corpului de Lumină, începi să devii conştient că o mulţime din imaginile tale despre felul în care sunt lucrurile nu-ţi aparţin. Începi să fii conştient că: „Vai de mine, fac asta la fel ca tata. Tatăl meu era selectiv şi eu mă port exact ca el. Stai puţin, asta nu e energia mea.” Sau: „Copilul meu tocmai a răsturnat laptele şi ţip la el exact cum ţipa mama mea la mine. Asta nu e energia mea. Nu vreau să fac asta. Nu asta e ceea ce vreau să fac aici.”
    Devii conştient că tu conţii imagini întregi ale realităţii care nu sunt ale tale. Şi începi procesul de sortare mentală al „Cine sunt eu”, diferit de cei din jur. Fiecare cuprinde – în câmpurile sale energetice, imaginea întreagă al „felului în care sunt lucrurile” de la părinţi, bunici, fraţi şi iubiţi. Imaginea întreagă este mereu actualizată. Pe măsură ce devii conştient că aceste structuri sunt cuprinse în câmpurile tale, poţi să te simţi foarte mult cuprins în ele.
    Pentru că aici eşti – poţi simţi toată această schimbare care se petrece în trupul tău, toate aceste lucruri minunate şi în acelaşi timp, simţi că eşti într-o colivie de sticlă – toată această schimbare şi eşti atât de cuprins de aceste imagini. Aşa că începi acel proces de sortare: „Ei bine, iau ceva din asta. Nu iau nimic din celelaltă, puţin din asta şi puţin de aici.” Şi începi să devi tot mai mult conştient de energia ta. Ce este cu adevărat al tău. Când ai un gând sau o imagine despre ceva, doar te întrebi: „Este programul tatălui sau sunt eu?” Poate fi puţin înspăimântător pentru unii, când se uită prima oară în oglindă şi îşi spun: „Vai, nu, chiar mă transform în mama mea. Am fost sigur că nu voi semăna cu mama.” Dar afli că ajungi într-un punct în care acele imagini ale realităţii încep să iasă din câmpurile tale.

1 comentariu (+add yours?)

  1. angelaciortan
    Iun 12, 2014 @ 16:55:19

    Stim cu totii ca cele 7 corpuri ale noastre cate constitue AURA corpului uman este de fapt esenta vietii …. iar cand aceasta energie se inbolnaveste corpul fizic este untru n dezechilibru total si se incepe un intreg proces de transformare a trupului fizic .adica boala de aceia este necesar sa facem aceste activari la toate nivelele ca sa traim intro armonie perfeca
    Angela energo bio terapeut

    Răspunde

Lasă un răspuns

