Rugaciune Amerindiana

O Mare Spirit,
A carui voce o aud printre vanturi,
Şi a cărui suflare dă viaţă întregii lumi,
Asculta-mă! Sunt mic si slab.
Am nevoie de puterea şi înţelepciunea Ta.

Lasă-mă să merg în frumuseţe,
Şi fa ca ochii mei sa retina de-a pururi
Rosul si purpuriul apusului de soare.

Fa ca mâinile mele sa respecte lucrurile de Tine create
Şi urechile mele sa fie ascuţite pentru a auzi vocea ta.
Fă-mă înţelept ca să pot înţelege
Lucrurile care i-ai invatat pe oamenii mei.
Lasă-mă să învaţ lecţiile
Pe care le-ai ascuns în fiecare frunză şi piatra.

Caut putere,
Nu pentru a fi mai mare ca fratele meu,
Ci pentru a lupta împotriva inamicului meu cel mai mare – eu insami.

Fă-mă întotdeauna gata să vin la tine
Cu mâinile curate şi privirea dreapta.
Astfel incat atunci când viaţa isi pierde stralucirea, precum se ofileste apusul de soare,
Spiritul meu sa poata veni la Tine
Fără ruşine.

Lasă un răspuns

