Rugaciune

Fie Doamne trupul meu biserica Ta Vie, sanatos si plin de vigoare, ca sa faca Voia Ta,
Fie Doamne inima mea lacasul Duhului Tau cel Sfant,
Fie Doamne sufletul meu manifestarea Iubirii Tale,
Fie Doamne ochii mei oglinda sufletului Tau,
Fie Doamne gura mea cea prin care Tu graiesti Adevarul,
Fie Doamne mintea mea pogorata in inima si ridicata de Hristos spre Tine, spre Slava Ta,
Fie Doamne mainile mele mila Ta prin Maica Domnului,
Fie Doamne picioarele mele puternice, ale Tale, cele care merg pe Calea cea aleasa de Tine, prin Iisus Hristos si Maica,
Fie Doamne coloana mea vertebrala dreapta si puternica, care sa poata duce cu drag ceea ce Tu imi dai de facut,
Fie Doamne umerii mei puternici, care sa-si poata purta crucea cu smerenie.
Ajuta-ma sa-ti fac loc in minte, sa te manifesti doar Tu,
Voia Ta sa o fac Doamne, vesnic. Amin !

Rugaciune

Doamne, in linistea zorilor acestei zile, vin la Tine sa cer pace, intelepciune si tarie. Vreau sa privesc lumea cu ochi plini de iubire, vreau sa fiu rabdator, intelegator si bland.
Sa-i vad dincolo de aparente pe fii tai, asa cum ii vezi Tu, si astfel sa nu vad decat binele in fiecare dintre ei.
Inchide urechile mele fata de orice calomnie, pazeste-mi limba de orice vorbarie de rau; sa nu ramana in mintea mea decat gandurile ce binecuvanteaza.
Sa fiu atat de binevoitor si voios, incat cei ce se apropie de mine sa simta prezenta Ta.
Imbraca-ma in frumusetea Ta, Doamne, si fa ca de-a lungul acestei zile sa te vestesc lumii.
Asa sa fie. Acum.

Lasă un răspuns

