Arhanghelul Zadkiel

(Iudaism)
Cunoscut si sub numele de Satqiel, Tzadkiel, Zadakiel, Zidekiel
    Numele Zadkiel inseamna “dreptatea sau virtutea lui Dumnezeu.” Este considerat arhanghelul milei si al bunavointei, poate datorita rolului sau in orpirea lui Avram (Abraham) de la sacrificarea fiului sau, Isaac, adus ofranda lui Dumnezeu.
    Zadkiel ne poate ajuta sa simtim mila si compasiune fata de noi insine si fata de altii, renuntand la judecarea altor oameni si la neiertare. In acest fel, el este un inger vindecator, care lucreaza alaturi de Arhanghelul Mihail pentru a inlocui energiile negative cu credinta si compasiune. Zadkiel ne ajuta sa vedem lumina divina in noi insine si in ceilalti oameni, in loc sa ne focalizam pe personalitatea de suprafata, pe greselile de comportament sau pe ego.
    Daca va este greu sa va iertati pe voi insiva sau pe altcineva, cereti-i lui Zadkiel sa intervina. El va actiona ca un cosar, care va va curata trupul, mintea si inima de neiertare. Asta nu inseamna ca sanctionati comportamentul abuziv al cuiva. Inseamna doar ca nu mai doriti sa carati reziduurile emotionale ale unor situatii trecute.
    Arhanghelul Zadkiel este foarte cunoscut pentru ajutorul pe care il poate da in privinta functiilor memoriei. Daca trebuie sa memorati informatiile importante, trebuie sa va amintiti unde ati pus cheile de la masina sau doriti numai sa va dezvoltati memoria in general, chemati-l in ajutor pe Zadkiel.
Ajuta la:
• Compasiune
• Gasirea obiectelor pierdute
• Iertarea de sine si iertarea altora
• Vindecarea emotionala si fizica
• Intarirea memoriei
• Amintirea unor informatii importante
• Studii, examene si activitatea studentilor

INVOCATIE
    De fiecare data cand va simtiti indispusi fizic sau emotional, cereti-i lui Zadkiel sa intervina:
    “Arhanghele Zadkiel, te rog, ajuta-ma sa-mi vindec inima. Daca am o neiertare, te rog, ajuta-ma sa o elimin deplin. Daca este ceva ce nu vad, te rog, ajuta-ma sa vad clar. Daca trebuie sa am mai multa compasiune, te rog, umple-mi inima de mila. Daca sunt ingrijorat sau nelinistit, te rog sa-mi umpli inima cu credinta si liniste. Acum las aceasta situatie pe de-a-ntregul in seama ta si a lui Dumnezeu si cred ca puterea ta vindecatoare, daruita de Dumnezeu, va avea grija de orice amanunt, cu gratie, armonie si intelepciune divina. Multumesc.”

4 comentarii (+add yours?)

  1. aurica
    Dec 13, 2011 @ 02:22:55

    Multumim pentru ca a-ti imartasit cu noi informatii utile ,frumoase ,minunate despre rolul Arhanghelilor si cum putem fi ajutati noi paminteni de aceste minunate creatii alui Dumnezeu.Eu personal am avut citeva experiente unice ,din care pot sa spun ca intradevar ei sint gata sa ne ajute si sa ne indume in orice nevoi trebuie doar sa-i chemeam si sa fim foarte respectuosi si umili cind facem acest lucru.Eu m-am pierdut in Los Angeles unde locuiam acum citiva ani .era o zi foarte torida cu temperatura foarte ridicata ,trebuia sa ma intilnesc cu o prietena si aveam bagaj .Am coborit din Autobuz si am pierdut directia in care trebuia sa merg .M-am vazut singura intr-un loc unde nu aveam cui sa cer ajutor si tot invitindu-ma asa ,nu aveam apa ,nu aveanm celularul la mine ,si mi-a venit dintr-o data un rau mare ameteam nu aveam aer si atunci l-am chemat in ajutor pe Arhanghelul Mihail ,acest lucru mi-a venit in minte ,si am spus” Arhanghele Mihail Te rog vino degrab in ajutorul meu ,ca n-am pe nimeni sa ma ajute „in citeva secunde a aparut pe cealalta parte a autostrazi un taxi care sa intors brusc si s-a oprit linga mine ,am urcat in taxi si minune pe bordul masinii era poza cu Arhanghelul Mihael,iar soferul mi-a spus ca nu stie de cea venea pe aceea autostrada ca avea alta ruta dar ,cind i-am spus despre ce era vorba a spus ca nu se mira de loc ,caci Arhanghelul Mihail este totdeauna cu el .Doamne ajuta tuturor celor care au nevoie sa cunoasca ajutorul ce-l putem prim de la Minunatii Arhangheli si ingeri ,si sa nu-l uitam niciodata pe ingerul pazitor care este mereu linga noi si ne ajuta chiar daca noi poate uitam ,dar e bine sa-i multumim zilnic ca este cu noi ..Doamne iti multumim pentru toti Arhanghelii si Ingerii Tai ,Aurica.

    Răspunde

  2. Lupul Alb
    Dec 13, 2011 @ 22:11:03

    Da, ingerii ne ajuta atunci cand le cerem….Frumoasa experienta ta….
    Ne bucuram sa te avem aici cu noi. Fii binevenita!

    Răspunde

  3. Nina
    Iul 24, 2014 @ 13:17:01

    Da, este adevarat!!!! L-am invocat pe Arhanghelul Zadkiel, pentru ca imi perdusem un lucru pe care il cautasem in toate locurile posibile, iar dupa invocare , pur si simplu l-am gasit.

    Răspunde

  4. Gina Gherase - Artist micropigmentist
    Apr 26, 2016 @ 16:40:53

    Exista vreo carte in are putem sa gasim aceste rugaciuni catre ingeri?

    Răspunde

Lasă un răspuns

