El Morya

    El Morya este un nou maestru inaltat la cer, consemnat pentru prima data in anii 1880, de catre Madame Blavatsky, fondatoarea Societatii Teosofice, si repopularizat, in anii 1960, de catre Mark si Elisabeth Clare Prophet si de alti autori ai “Invataturilor Eu sunt”.
    El Morya pare sa se bazeze pe existenta unui barbat real, numit Ranbir Singh, fiul rajahului Dulab Singh, care a fost conducatorul Kashmirului in anii 1840. Kashmirul a fost amenintat cu ocuparea de catre britanici in 1845, dar Raja Singh a platit o rascumparare pentru a-i convinge pe britanici sa paraseasca singuri tara sa. Atunci cand Raja a murit, in anul 1858, Ranbir a devenir Maharajahul Kashmirului.
    Istoricii ii atribuie lui Ranbir unificarea statelor Nagar si Hunza, precum si conceperea si adoptarea unei legislatii civile si penale umane si echitabile. Ranbir a fost foarte popular in randul supusilor sai. El a murit in anul 1885, in timp ce Madame Blavatsky isi scria cartile despre maestrii inaltati la cer, preluand mesaje transmise prin channeling. Blavatsky sustinea ca a petrecut un timp cu El Morya in India si ca si-a protejat prietenia cu Ranbir dandu-i acestuia un pseudonim.
    Societatea Teosofica intemeiata de Blavatsky defineste termenul Morya drept “numele unui trib din Rajpoot, numit astfel deoarece era compus aproape in intregime din urmasi ai celebrului suveran Moryan din Moya-Nagara. Dinastia Moryan a inceput cu un anume Kshatriyas, urmas al lui Sakya, ruda apropiata a lui Goutama Buddha, care a intemeiat orasul Moya-Nagara din Muntii Himalaya.” Blavatsky si, mai tarziu, Elisabeth Clare Prophet, s-au referit la El Morya ca fiind “un print din Rajput” si un “Mahatma Tibetan”, ambele descrieri potrivindu-se lui Ranbir.
    Cand l-am invocat pe El Morya, a venit rapid la mine, in modul cel mai extraordinar. Barbatul pe care il vedeam aproape corespundea portretelor pe care Blavatsky I le facuse lui El Morya, desi nu am privit in mod intentionat operele ei de arta pana dupa momentul in care am comunicat cu El Morya prin channeling.
    “Lasa deoparte grijile si preocuparile si vino la mine”, mi-a spus. Un barbat cu pielea maronie, putin cam voinic, cu un zambet stralucitor de iubire si cu bratele desfacute, a aparut in fata mea. “Da-mi voie sa te imbratisez si sa fac o transfuzie de energie, inlocuind neincrederea cu credinta”. M-am topit in imbratisarea lui de bunic tanar, am simtit cum respiratia imi devine mai profunda si percepeam o senzatie de furnicatura in maini, incheieturi, gambe si picioare.
    El Morya mi-a explicat ca depasise obstacolele mele launtrice, despre care spunea ca erau ziduri de aparare, pe care le construisem ca pe niste scuturi inselatoare. “E mult mai bine sa le folosesti pe astea”, mi-a spus el, tinand in mana doua scuturi frumos impodobite. “Acesta iti protejeaza inima, iar acesta este pentru zona lombara – doua zone vulnerabile pentru purtatorii de lumina cum esti tu. Printr-un fel de chirurgie subtila, voi instala permanent aceste doua scuturi in adancul fiintei tale, pentru a te proteja de orice vatamare.
    Aceste scuturi vor permite problemelor sa se rostogoleasca pe langa tine ca untul pe o suprafata incinsa.” Mi-a explicat ca aceste scuturi vor actiona ca un tampon care va diminua impulsivitatea bazata pe deciziile netemperate de intelepciune.
    “Sunt atat de multumit ca m-ai chemat si ii invit pe toti cei care citesc aceste cuvinte sa faca la fel. Voi instala scuturi la solicitatea lor, adaptate individual la campul energetic al fiecaruia. Scuturile pot fi scoase oricand intr-o clipita, daca asa veti cere. Totusi, sunt sigur ca va veti simti mult mai bine si veti fi astfel mai conectati la energia Pamantului, simtindu-va mai bine cu ele.”
    Ajuta la:
•Luarea deciziilor
•Credinta
•Conectarea la energia Pamantului
•Protectie – in special energetica si paranormala

INVOCATIE
    “Iubite El Morya, care slujesti lumina divina, te rog sa vii acum la mine. Insoteste-ma in locul slujirii altruiste, acolo unde se impart atributiile divine. Protejeaza-ma de gandurile negative ale propriei mele minti, precum si de energia negativa in general. Ajuta-ma sa raman ferm in hotararea mea de a invata, de a ma dezvolta, de a vindeca si de a-i invata pe altii, cu intentii pozitive si cu energie pozitiva. Multumesc.“

Lasă un răspuns

