Comanda cosmica

Este esential sa folosim cererea adresata universului pentru binele tuturor. Creaza cereri adresate universului pentru pace in lume, pentru a ajuta alte comunitati, iar atunci cand dorinta ti s-a implinit ofera ceva inapoi, in orice fel posibil, caci aceasta cantareste foarte mult si va creste puterea cererilor tale.

Eu nu sunt trecutul, sunt viitorul meu.
Sunt o manifestare unica a lui Dumnezeu aflata aici,
pentru a ajuta la evolutia intregii creatii.
Si doar eu pot realiza rolul ce mi s-a incredintat.
Poate cred ca am uitat, dar e ca si mersul pe bicicleta.
Voi avea multe realizari in aceasta viata.
Si amintesteti fiorul ce apare atunci cand realizezi ceva ce parea imposibil la inceput.

Lasă un răspuns

