Am divortat

    Da…de mult timp am divortat de amaraciune, de tristete, de invidie si egoism, de ranchiuna, de fata posaca, de ganduri rele despre ceilalti, de clasificarile grosolane si ieftine despre fiintele umane; am divortat de singuratate, de ignorant spiritual, de ipocrizie, de lipsa de sensibilitate.
    Am divortat de mediocritate, de aroganta si obraznicie, de injurii, de a gandi ca sunt mai bun decat ceilalti; am divortat de tot negativul care ma priva de a fi o persoana fericita si onesta cu mine insumi.
    Am divortat de neliniste si stresul de a cauta aprobarea celorlalti, de a-i impresiona cum ma imbrac, unde locuiesc, pentru masina mea, locurile pe care le frecventez, cum imi decorez casa.
    Nu ma mai manifest exagerat asupra lucrurilor marunte sau mari. Imi fac alegeri proprii, fiind propriul meu stapan, fara sa ma las guvernat de viata sociala si ceea ce se vorbeste.
    Acest divort mi-a servit ca sa ma accept asa cum sunt, cu fizicul meu si felul meu de a fi.
DSC02087    Accept de asemenea lucrurile care ma inconjoara, fara sa ma plang pentru ele: clima, zgomotul, lumea ingrate, plangareata, intriganta,… Caut sa n-o frecventez mult, ca sa nu ma destabilizeze. Totul face parte din lumea mea, din lumea naturala si o accept ca un copil care vede totul si nu se supara.
    Am divortat de sentimentul de vina si de tota nelinistea care se produce cand se folosesc momentele prezente, imobilizandu-ma, pentru faptele care s-au petrecut in trecut.
    Recunosc ca am facut greseli si voi incerca sa nu le mai repet.
    Am divortat de a ma lamenta pentru ceea ce a fost in trecut si cu atat mai putin sa fac eforturi sa-i consider vinovati pe altii. Astfel am renuntat la imaginea mea amarata si am descoperit ca e mai bine sa inveti din trecut, decat sa te plangi de ceea ce s-a intamplat deja.
    Asa ca sunt burlac de aceste sentimente rele, sunt casatorit cu fericirea, careia ii promit sa-i fiu fidel pentru tot restul zilelor mele.
    Este bine sa fii fericit si sa traiesti asteptand o noua zi cu expectative, de a crea vise ca apoi sa te trezesti si sa incepi sa le realizezi, sa intalnesti multi pritenei care stau in aceste moment asteptand sa venim si sa le spunem ceva de bine, sunt fericit ca pot sa fac diferenta chiar si de la distanta. Sa stiu ca cu cuvintele mele am putut sa fac pe cineva sa se simta bine, ca pot sa intind o mana si sa ajut fara sa fac atata caz,…
    Simplu sunt fericit ca sunt viu si pot sa scriu aceasta nota. Si sa stiu ca as putea calatori fara sa amm nevoie de bilet de avion, de vapor sau de tren, ca sunt mai rapid sa-mi dedic afectiunea mea si nu platesc excesul de bagaj.
    Sunt atat de fericit sa-mi deschid mail-urile si sa citesc mesajele prietenilor mei, ma simt fericit de faptul ca trimitandu-mi un mail si-au amintit ca exist si prin el mi-au dat un salut de pritenie.
    Ma umplu de bucurie sa pot intalni acest frumos sentiment pentru lucruri atat de vulgare sau banale pentru unii…dar atat de special pentru mine.
(autor necunoscut)

2 comentarii (+add yours?)

  1. Cristian
    Aug 02, 2013 @ 12:48:47

    Eu am divortat de foarte mult timp de……..

    Răspunde

  2. dana
    Apr 13, 2014 @ 12:00:33

    foarte frumos exprimat!!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

