Iubeste-Ma!

    N-aş putea Eu oare să fac din fiecare fir de nisip un serafim?! Un înger care să strălucească de curăţie şi dragoste? Nu sunt Eu Domnul Dumnezeu, Care am creat toate şi pot totul?
    Nu-Mi spune nimic… lasă-Mă să te iubesc! Eu te iubesc şi când eşti slab şi necurat.
    N-am nevoie de „virtuţile” tale, de talentele tale, de înţelepciunea ta. Eu vreau doar să Mă iubeşti şi să lucrezi cu dragoste pentru Mine. Nu „virtuţile” tale doresc; dacă ţi le-aş da, tu eşti aşa de slab şi mândru, încât aş hrăni amorul tău propriu şi nu M-ai cinsti pe Mine.
    Eu vreau să odihnesc în inima ta……Iubeşte-Mă !
    Aş putea să fac prin tine lucruri mari pentru mintea omenească, dar nu…asta ar fi din nou o mândrie pentru tine…Iubeşte-Mă chiar când eşti laş, fricos, neîncrezător în împlinirea dragostei şi a sfinţeniei, chiar când ai să recazi în acele păcate pe care nu ai vrea să le mai faci. Si…nu încerca să-Mi plăteşti iubirea prin nimic!
    Îţi lipseşte o inimă gata să Mă iubească oricând şi până la capăt, nu sfinţenia, -pe care numai Eu ţi-o pot da. Astăzi Eu stau la uşa inimii tale ca un cerşetor, Eu, singurul si adevăratul Împărat şi Domn. Eu bat şi aştept. Nu mai aduce motiv întinăciunea şi sărăcia ta si deschide…
    Crede că Eu pot totul şi tu nu poţi nimic fără Mine. M-ar durea ca tu şi acum să te îndoieşti de dragostea ce o am Eu pentu tine. Să nu te încrezi în tine fără Mine, căci altfel voi fi nevoit să te las în cădere în măsura cu care tu te apreciezi.
    Am să-ţi dau Eu sfinţenia Mea. Nu te mai frământa atat că n-ai „virtuţi”.
    Si…..orice s-ar întâmpla, nu aştepta nicidecum să devii sfânt, ca pe urmă să Mă iubeşti…si sa Ma crezi…….. În acest fel tu nu M-ai iubi niciodată.
Şi acum du-te!…
EU SUNT CU TINE !!!
(primit prin e-mail)

3 comentarii (+add yours?)

  1. monichete
    Dec 02, 2013 @ 09:41:27

    <>

    Extras din ,,Jocurile Danielei”

    Răspunde

  2. rodestin
    Dec 03, 2013 @ 03:21:02

    …cand indraznesti sa iubesti, mai intai trebuie sa inveti sa iubesti iubirea…felicitari!…in cuvinte si simtiri de o simplitate care te cucereste, ai reusit sa descrii ce inseaman iubirea suprema…cand oamenii vor reinvata sa iubeasca iubirea…atunci vor indrazi sa iubeasca…Felicitari!

    Răspunde

  3. monichete
    Dec 03, 2013 @ 15:31:24

    Oare pentru ca nu te iubesc cum vrei nu mi se implinesc dorinte? Atunci de ce nu-ti trimiti ingerii sa-mi explice, caci Tu doar nu vrei suferinta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

