Iubire, Iertare si Sanatate

    A devenit o tradiție să se vorbească despre sănătatea fizică si cea sufletească de parcă ar fi lucruri diferite. Omul contemporam este atat de materialist, incît, pentru a-l învața să-și refacă sănătatea, trebuie sa începem cu ceea ce poate fi palpabil, material. Cine a ales posibilitatea vindecării netradiționale trebuie să știe ce este sănătatea si să utilizeze aceste cunoștiințe. Cine speră că se va vindeca printr-un gest al mîinii, se inșeală cumplit. Credulul va plăti cumplit cu propia sănătate. Dacă cineva vă ameliorează sănătatea prin punerea mîinilor sau prin transmiterea energiei, efectul va fi de scurtă durată, dispar doar consecințele. Așa vindecă si medicina tradiționala.
    Boala poate fi tratată doar prin eliminarea cauzei, care este in noi. Fiecare om intuiește cauza bolii sale în mod instinctiv, majoritatea, insă, n-o conștientizează. Cel mai bun vindecator este însuși omul. Sarcina medicului este să-l învete, să-l îndrume, să-l ajute si să îi arate greșelile. Dacă omul nu se va ajuta el însuși, nici Dumnezeu nu-l va ajuta.

Omul este un Spirit, care prin Suflet dispune de Corpul său.

    Corpul nostru este ca un copil ce tînjește în permanența sa fie iubit, iar dacă vom avea grijă de el, se va bucura sincer si ne va răsplăti, imediat, cu dărnicie. Cînd omul se trezește dimineața si spune: “Bună dimineața, ființa mea! Eu te iubesc! Astăzi vei avea o zi bună” – ziua va fi cu adevărat bună, iar seara, dacă va spune:“ Noapte bună, ființa mea! Eu te iubesc! Vei avea un somn liniștit” – somnul va fi cu adevarat mai liniștit.(…)
    În sens cosmic, există legea cauzei si a efectului. Ce semănăm, aceea culegem. Boala este un indicator al greșelilor noastre.
    Cel căruia nu-i place cînd cineva îi arată greșelile și-l învața cum să le îndrepte, se autocondamna la suferința. Sufletul și corpul omului iși cunosc obligațiile, printre care și obligația de a avea sănătate. Faptul că, în negativismul nostru material, continuăm să alunecăm în abis acționează negativ asupra tuturor. Omul nu este singur. Omul bolnav radiază în jurul său negativitate contaminîndu-i negativ pe ceilalti.
    În consecința bolile familiei mele sunt provocate într-o oarecare măsură chiar de mine. Legea Iubirii spune că: faptele mele se întorc la mine îndoit. Așa cum necunoașterea legii nu te scutește de pedeapsa, la fel și eu primesc o pedeapsa dublă pentru negativismul meu. Omul însuși atrage boala. Aceasta este doar efectul. Cauza a fost gîndul sau fapta negativa.(…)
    Restabilirea sănătatii fizice trebuie sa înceapă cu coloana vertebrală.(…)
    Priviți-vă în oglindă – cat este de deformat corpul dumneavoastră. Nu încercați să vă justificați de ce este așa. Dacă doriți să vă vindecați, trebuie să vă îndreptați coloana vertebrală. Daca nu veti înțelege că și ținuta vă influentează sănătatea, n-are rost să vă străduiti, nu vă veti vindeca pe deplin.

Un corp moleșit = un suflet moleșit = o sănătate precară.

    Nu uitați! O vertebră nu suportă nici cea mai mica atingere de altă vertebră, și înainte de a începe să vă îndreptați coloana, trebuie să creați un spațiu între vertebre. Incepeți cu ridicarea vertebrelor, prin exerciții de întindere, fie stand în picioare fie culcat pe podea, fie șezînd. Cel mai bine este să stați pe un scaun tare. Puneți palmele pe partea superioară a coapselor sprijinindu-vă cu încheietura mîinii de abdomen. Concentrati-vă gîndurile asupra coloanei vertebrale. Începeți ridicarea vertebrelor de la coccis. Ridicarea fizică însoțiți-o cu cea mentală. Imaginați-vă o pisică ce iși ridică coada. Aplecați-vă de la mijloc si imaginați-vă ca osul sacrum are o poziție aproape orizontală. Doar așa pot fi ridicate vertebrele lombare, dorsale si cervicale, fiindcă se regleaza poziția lor inclinată spre spate, care amintește de așezarea țiglei, împreună cu aceasta disparînd și încordarea imensă a mușchilor spatelui. Dacă vă reprezentați mental fiecare vertebră în parte ridicîndu-se drept în sus, la locul său corect, și sprijinindu-vă cu palmele de coapse, vă veți indrepta spatele impingîndu-vă în sus, veți simți o ameliorare a sănătății foarte curînd, adică vi se vor îndrepta umerii, mîinile vor atîrna liber, respirația va fi liberă, iar spatele va sta drept. Nu există mîini prea lungi, există un spate care a devenit prea scurt.
    Iar acum, relaxați-va umerii si intindeți gîtul în sus, mai mult din spate, așa încît să se încordeze toții mușchii părții superioare a corpului. Desfătați-vă prin întinderea coloanei vertebrale și bucurați-vă de aceasta.
    După o asemenea întindere, dacă vă ridicați, simțiți altfel corpul dumneavoastră, simțiți cum coloana vertebrală aproape nu are greutate și nu încordeaza corpul, ea s-a întins în sus, ceea ce înseamna ca ați atins postura ideală, în care principalul canal energetic este deschis. Aveți sentimentul prospețimii și vă simțiți mai bine.
    Cît de des este necesar să faceți un asemenea exercițiu ? cu cît mai des cu atît mai repede vă veți însănătoși. Unii pot să faca o dată pe zi exercitiul, alții de o sută de ori. Fiecare are un scop al său și posibilitatea de a alege.(…)
    În general, oamenii cu muncă de birou au coloana gîrbovită si tocmai de aceea au nevoie sa o extindă de 5-10 ori pe zi.(…)
    O problemă deosebită o constituie traumatismul oaselor.(…). Din cauza lipsei de minerale, în special a lipsei de calciu, țesutul osos al copilului este atît de fragil, încît trebuie examinată prioritar starea coloanei vertebrale. Mult mai grava este situația tineretului. Din cauza măncărurilor rafinate și a lipsei substanțelor minerale o lume întreaga devine tot mai firavă. Fiecare om, indiferent de vîrstă, ar trebui sa consume calciu natural – coajă de ou, dar in special copii în creștere, femeile gravide, oamenii care au suferit de pe urma traumatismelor osoase și bătrînii, ale caror oase se inmoaie odată cu trecerea anilor. Persoanelor care au făcut tratament hormonal, trebuie să utilizeze calciu, fiindcă preparatele hormonale înmoaie oasele.
    Înainte de a consuma coaja de ou, fiartă, uscată si mărunțita la rîsnița de cafea, spuneți-i în gînd:«Acum du-te si încearca să întărești binișor oasele mele și pe drum să iei cu tine sărurile care s-au depus în locurile nedorite!» Astfel, ne putem vindeca de arteroscleroză. Nu uitați că totul începe de la gînd !
    Doza de coajă de ou pentru adulți este o lingurița rasă, odata pe zi, timp de șase luni.(…). Poate să vi se pară ciudat, dar îndreptarea spatelui vă ajuta și la schimbarea în bine a dispoziției sufletești precum și la dispariția senzației de oboseală.
    Vi s-a întîmplat vreodată ca după ce v-ați așezat pe o canapea moale să vă simțiți cuprins de toropeală? V-ați întrebat de ce ? Deoarece, în aceste condiții, principalul canal energetic se închide, iar corpul are nevoie de somn, ca sursă de refacere a energiei.(…)
    Aceasta este explicația simplă a tulburărilor provocate de piedicile apărute în calea fluxului energetic din corpul omenesc.
    Învătați-i pe copii și pe tineri să-și îndrepte coloana vertebrală. Omul cu spatele drept nu îmbatrînește așa de repede. Nu așteptați pănă cînd patologia spatelui intră în stare critică. Începeți imediat!
    De unde provine energia? Unitate = Dumnezeu = Energie. Rezultă că energia vine la noi din Unitate, de la Dumnezeu. Ea ne este dată încă de la naștere. Organismul nostru atinge cea mai înaltă receptivitate energetică în timpul somnului, deoarece atunci sufletul nostru este curat. De noi înşine depinde felul în care folosim această energie, dacă o înmulţim sau o distrugem.
    Gîndiți-vă la viața dumneavoastră. Cate evenimente vă încălzesc sufletul şi cîte dintre ele vă împovărează! Iar acum, imaginaţi-vă că niște fire invizibile vă leagă de fiecare eveniment. Este vorba de legăturile energetice. Cate dintre aceste evenimente sunt pozitive şi câte negative. Unele vă dau putere, altele vă lipsesc de ea. Acestea din urmă se numesc tensiune sau stres. Este îndeobste cunoscut că există boli cauzate de stresuri, dar vă vine oare să credeți că toate bolile sunt provocate de stres?
    Un exemplu simplu: candva, în copilărie, cineva v-a adresat niste cuvinte care v-au făcut rau. În prezent, de fiecare dată cand veniti în contact cu aceste cuvinte (fie că vă sunt adresate de cineva, fie că dumneavoastra înșivă le rostiti, fie ca în prezența dumneavoastră i se vorbeşte cuiva în astfel de termeni, fie că le auziți rostite de un personaj dintr-un film, etc) aceste cuvinte redevin problema dumneavoastră, fiindcă se reactivează legătura negativă. Sau, altfel spus – cu fiecare nouă ocazie, în paharul răbdării dumneavoastră se adaugă o nouă picătură….
    Cu cat este mai negativ sentimentul, cu atât mai mare este picătura. Iar atunci cînd paharul s-a umplut și conținutul acestuia începe să dea pe dinafară, se instaurează boala. Cu cat revarsarea peste margini este mai abundentă, cu atît mai gravă este boala.
    Iată de ce un singur cuvant poate declanșa infarctul.
    Ca orice alta boală infarctul corespunde traversării momentului critic, și survine în urma picăturii care a umplut paharul. În acest caz, avem de-a face cu materializarea energiei negative. În aceste situații, de obicei se trag concluzii „justițiare”(din cauza cui s-a declansat infarctul?), urmate de condamnarea de către cei din jur a „vinovatului”.
    Cu alte cuvinte, la această negativitate (infarct) se adaugă o sumedenie de alte negativități (ura, sete de răzbunare). În astfel de circumstanțe negative, se mai poate oare insănătoși bolnavul de pe urma infarctului? Cu siguranţă că nu!(…
    Noi inșine atragem răul. Dacă ne este frica să nu ne îmbolnăvim, ne vom îmbolnăvi.(…) Dacă ne cuprinde ura, invidia, sentimentul de vinovație, dezamăgirea, mila atunci atragem către noi ura, invidia, sentimentul de culpabilitate, dezamăgirea și mila. Prin urmare : dacă omul este bolnav, înseamnă că el a acumulat în sine răul pe care l-a transmis apoi corpului său.
    Gîndul rău care se ascunde în noi face întotdeauna rău, iar corpul nostru nu are nevoie de justificările noastre. Există o singură modalitate de a ne elibera de acest rău.
    IN CE MOD?
    CU AJUTORUL IERTARII!
    Legăturile negative se destramă dacă vom spune cu sufletul deschis:
Eu te iert pentru ceea ce mi-ai făcut.
Eu mă iert că am acumulat în mine acest rău.
Îi cer iertare corpului (organului) meu, fiindcă i-am pricinuit rău.
Eu te iubesc, corpul meu.
    Dacă i-am pricinuit cuiva vreun rău (în gând, de asemenea), îi cer iertare. Mă iert şi pe mine pentru cele întâmplate.
    Aţi înţeles corect? A elibera înseamnă a ierta, deci trebuie să eliberaţi legătura negativă de la ambele capete.
RAU –––– EU ––––– CORPUL MEU
1 2
    EU – este sufletul meu şi Corpul meu care au conştiinţa de sine, dar formează un singur Eu. Corpul meu (materia) – al Meu.
    Prima legătură (l) este între mine şi rău. A doua legătură (2) – între mine şi corpul meu. Ambele legături pot fi eliberate, dacă dorim acest lucru cu adevărat. Trebuie să fim conştienţi de faptele noastre. Ceea ce îi fac aproapelui meu, mi se-ntoarce îndoit: dacă fac o faptă bună – binele făcut se răsfrânge îndoit asupra mea, dacă fac o faptă rea – răul se răsfrânge şi el îndoit asupra mea. Dacă facem un rău şi, căzând, ne fracturăm o mână sau un picior, înseamnă că am primit o mică pedeapsă pentru o greşeală comisă anterior. Suntem norocoşi dacă pedeapsa urmează imediat. Pentru un păcat mai mare, în numeroase cazuri, pedeapsa urmează mult mai târziu, uneori într-o viaţă viitoare. Cine se plânge de destinul său trebuie să conştientizeze faptul ca acesta reprezinta rascumapararea pacatelor săvîrșite în această viață sau în viețile anterioare. Dacă omul, din nechibzuinţă, a săvârşit o faptă rea, el se alege cu o anumită pedeapsă, dar dacă face răul conştient şi cu premeditare, atunci el se alege cu o pedeapsă mare. Astăzi, sunt foarte răspândite blestemele, înjurăturile, bucuria faţă de nenorocirea altcuiva, crimele. Pedeapsa îşi aşteaptă clipa.
    Repet încă o dată: avem de-a face cu o relatie de la cauză la efect. Nu vă supăraţi pe cei care fac răul: deoarece prin această supărare vă faceţi rău vouă înşivă. Mai devreme sau mai târziu cei care fac răul vor fi pedepsiţi. Dacă ne cerem iertare pentru greşelile din viaţa anterioară şi ne iertăm pe noi înşine pentru faptul că n-am făcut aceasta până acum, ne putem elibera de ele. Trebuie să ne abtinem să săvârşim fapte rele. Dacă ai săvârşit fără sa vrei o faptă rea sau dacă doar te-ai gândit la ceva rău trebuie să-ti ceri iertare imediat. Nu amâna corectarea greşelilor şi nici nu aştepta ajutorul cuiva pentru a le corecta. Să nu amânăm pentru mâine ceea ce putem face azi.

Gandul este actiune

    Iertarea în gând are aceeaşi putere de acţiune ca cea exprimată prin cuvânt. Gândul îmi creează posibilitatea de a-i ierta pe toţi, indiferent de timp şi distanţă. Ziua de ieri este la fel de aproape de iertare ca şi copilăria sau viaţa anterioară. Numai dacă iert din tot sufletul mă pot elibera în întregime din legătura mea cu răul. Dacă nu reuşeşte de prima dată, încercarea de a ierta trebuie repetată până când voi simţi că problema respectivă nu mai există pentru mine.
    Probabil că deja aţi înţeles din cele prezentate mai sus în ce anume constă necesitatea iertării. Trebuie să iertaţi pentru ca neiertarea vă face rău dumneavoastră. Iar cel despre care credeţi că a greşit, s-ar putea să nu fi făcut nimic rău, iar răul pe care i-l atribuiţi respectivei personae este posibil să existe numai în optica dumneavoastră.
    Stiti care este cel mai mare păcat din lume? Faptul că omul nu ştie să ierte!
    Iertarea nu trebuie percepută simplist. Dacă ne simţim rău, trebuie să ne întrebăm:,,De ce îmi este rău? Ce anume îmi provoacă răul?”
Exemple
    1. Oamenii se ceartă, iar aceasta îmi trezeşte sentimente negative:
– Eu vă iert pentru că certându-vă, îmi faceţi rău.
– Eu mă iert pentru că am preluat această încărcătură negativă.
    2. Cineva s-a îmbolnăvit, sunt îngrijorat, mi-e frică:
– Eu îl iert pe bolnav, fiindcă mi-a provocat durere prin boala sa.
– Eu mă iert, fiindcă am acceptat această durere.
    S-ar părea că omul se simte obligat să se frământe necontenit.Cine nu se frământă pentru celălalt, parcă ar fi întrutotul lipsit de omenie.Neliniştea este o stare negativă. Rezultă că trebuie să ne eliberăm de nelinişte şi de răul pe care acest sentiment ni-l provoacă. În cazul tratării copiilor bolnavi, iertarea este ideală. Iertarea eliberează legătura negativă dintre părinte şi copil care îi istoveşte şi pe unul şi pe celălalt.Pneumonia se vindecă fără medicamente în 3-4 zile.
    3. Cineva apropiat a murit:
– Îl iert pe cel care a murit, fiindcă prin moartea sa mi-a pricinuit durere.
– Eu mă iert, fiindcă am acceptat această durere.
    De obicei, chiar dacă ne corectăm greşeala, nu eliberăm totuşi sufletul celui decedat. Foarte des cei care îl jelesc pe defunct se îmbolnăvesc întrucât, vărsând lacrimi, îi fac rău spiritului decedatului. Spiritul vrea şi trebuie să fie liber. Omul care a murit este liber. Moartea este o eliberare. Toţi care au trecut printr-o moarte clinică pot confirma acest lucru.
    4. Cineva mi-a făcut un bine, dar mie nu-mi convine. Eu nu am nevoie acum de binele lui. Pentru ispăşirea karmei mele e nevoie tocmai de această perioadă rea pe care o traversez. A face totul pentru altcineva, înseamnă să-i faci rău. Nu este voie să-l lipseşti pe celălalt de experienţa vieţii:
– Eu te iert pentru că prin fapta ta bună mi-ai făcut un rău.
– Eu mă iert, fiindcă am preluat acest rău asupra mea.
    De cele mai multe ori, asemenea situaţii apar în relaţia dintre părinţi şi copii. Omul îl iubeşte pe copilul său cel mai mult. Şi cea mai mare durere i-o provoacă copilului chiar mama sa. De ce?
    Copilul o cunoaşte pe mama sa mai bine decât se cunoaşte ea însăşi. În decurs de 9 luni prenatale, el o observă în permanenţă. Fiind un suflet curat, copilul înţelege foarte multe. În decursul ultimelor generaţii, majoritatea mamelor nu au reuşit să comunice cu copilul lor conceput dar încă nenăscut precum cu o fiinţă vie. După ce se naşte, copilul începe să audă ce vorbeşte mama şi să vadă ceea ce face ea. Acest impact comunicativ duce la disocierea sufletului copilului, la naşterea legăturilor negative şi apoi la acumularea energiilor negative. Totuşi, nu avem nici un drept să ne învinuim mama, întrucât noi înşine ne-am ales-o ca mamă atunci când, aflându-ne în lumea spiritelor, am simţit nevoia venirii pe Pământ pentru răscumpărarea karmei noastre (datoria destinului). Numai această mamă îmi corespunde. Nu pot să-mi răscumpăr din greşeli decât trecând prin aceste greutăţi pe care le depăşesc, fiind copilul acestei mame. În acelaşi fel se prezintă situaţia cu taţii.
    Iertaţi-vă mamele şi taţii până la cel mai mărunt amănunt, chiar dacă aceştia au plecat într-o altă lume. Voi sunteţi demni de ei. Aceasta este şi karma voastră, nu numai a lor. Dacă cineva nu a înţeles bine această explicaţie, vă propun o alta:
    Sufletul se încarnează pe pământ pentru a-şi ispăşi păcatele. Răul pe care îl săvârşim în prezent, îl vom răscumpăra în viitor, încarnându-ne de fiecare dată într-un corp nou, care se va uza şi apoi se va întoarce în ţărână. Noi suntem uniţi de evenimentele vieţilor anterioare prin legături energetice care pot fi eliberate cu ajutorul iertării.
    Astăzi, majoritatea copiilor sunt stresaţi din naştere. În perioada intra-uterină, fătul este un suflet curat. În faţa lui, adultul ar trebui să fie pătruns de un respect sfânt, să-l ocrotească şi să-l iubească. Dar ce se întâmplă în realitate?
    În timpul sarcinii, mama se ocupă de tot ceea ce vrea, mai puţin însă de fiinţa divină, plăpândă şi înţeleaptă care aşteaptă să se nască. Ba mai mult, deseori se întreabă dacă să nască sau să facă chiuretaj. Închipuiţi-vă ce dezamăgire aţi simţi dacă aţi şti că mama dumneavoastră vă urzeşte pieirea. Ei bine, aflaţi că fătul ştie acest lucru.
    În sfârşit a sosit şi momentul naşterii. Mama geme din cauza durerilor sale, moaşa se agită din cauza muncii sale, medicul e preocupat numai de rezolvarea problemelor sale.
Copilul, însă, simte şi imploră: „Iubiţi-mă, vă rog, întrucât numai atunci îmi este bine. Fără iubire, nu pot rezista, pentru că eu nu sunt puternic ca voi „.
    Încă de pe acum încep să apară germenii stresului. Dacă, în timpul sarcinii, mama ar vorbi cu copilul măcar un minut pe zi, el nu se va simţi singur şi abandonat. Când este iubit, îngrijit şi sprijinit, copilul nu mai este înspăimântat şi nu mai protestează. De fapt, el este o fiinţă spiritual superioară, căreia îi lipseşte doar experienţa vieţii sociale, adică exact ceea ce diminuează valoarea spirituală a adultului.
    Aşadar, totul începe de la mamă! Şi de la tată! Cereţi-i iertare copilului dumneavoastră pentru că nu aţi reuşit să-l ocrotiţi şi să-l iubiţi conform nevoilor şi aşteptărilor sale. Totodată, iertaţi-vă şi pe dumneavoastră pentru această insuficienţă afectivă.
    Copile, iartă-ţi părinţii pentru aceste neajunsuri.
    Ceea ce se întâmplă cu copilul necesită explicaţii amănunţite. Puritatea copiilor îi impiedică să absoarbă răul din lume. Din păcate, răul li se transmite însă prin părinţi. De obicei părinţii învinuiesc societatea, şcoala etc. pretinzând că acolo se află cauza pentru care copilul lor este dezechilibrat, plângăreţ, predispus la depresie. În toate acestea există un dram de adevăr, dar traumatizarea sufletească a copilului începe din familie. Dacă într-o seară, mama se întoarce obosită de la muncă, într-o dispoziţie sufletească deplorabilă şi la cea mai mică nemulţumire îşi descarcă nervii pe copilul ei, această descărcare îi provoacă micuţului o suferinţă sufletească în comparaţie cu care durerea fizică este o nimica toată.
    Câţi dintre părinţi realizează că, într-o astfel de situaţie, vinovat nu este copilul, ci părintele, care a venit acasă iritat? Copilul însă înţelege, mai mult decât ne închipuim noi.Cerându-i iertare copilului nostru, răspundem cu sinceritate nevoii sale de adevăr.
    Copilul are nevoie atât de mamă cât şi de tată. El îi iubeşte pe amândoi. Dacă unul dintre ei este alcoolic, în familie apar conflictele şi se creează o situaţie în care părintele „bun” începe să-l denigreze în faţa copilului pe cel „rău”, iar aceasta se face „cu scop educativ”. Părintele „rău” devine foarte rău. Părintele foarte rău începe să-şi urască propriul copil. În copil se sădeşte frica. Magia fricii este imensă. Nu uitaţi niciodată că la fiecare îmbolnăvire a copilului există o situaţie de stres, chiar şi în cazul unor îmbolnăviri de grup sau virale. Virusul îl atacă numai pe cel al cărui corp este slăbit datorită stresului. Bolile cronice se întâlnesc la copiii care trăiesc în permanenţă în stres (de cele mai multe ori este vorba de sindromul fricii de părinţi).De exemplu, urinarea în pat noaptea, căderea părului, amigdalita etc.
    Nu spuneţi: mi-am petrecut copilăria în condiţii mai stresante decât copilul meu. Copilul este şi nu este al dumneavoastră! Cerinţele lui se deosebesc de ale dumneavoastră, experienţa vieţii sale este alta. La creşterea fondului negativ al omenirii contribuie negativismul fiecăruia dintre noi, iar copilul nostru nu este în stare să reziste.
    Simţind că această situaţie trebuie corectată, începeţi cu dumneavoastră. Dacă soţul vă este alcoolic, trebuie să ştiţi că alcoolismul apare din lipsă de iubire şi din diverse complexe, în special complexul inferiorităţii. Începeţi cu iertarea şi cereţi-i iertare copilului dumneavoastră că i-aţi vorbit urât despre mamă sau despre tată. Este uşor să condamni, este greu să înţelegi. Dacă veţi înţelege acest lucru, conflictele dumneavoastră vor începe să dispară ca prin miracol.
    Nu trebuie să condamnaţi, ci doar să iertaţi.
    Trebuie să iertăm şi evenimentele: traumele, accidentele, căderile, operaţiile etc.
    Trebuie să iertăm şi emoţiile: durerile, frica, decepţiile, sentimentul vinovăţiei, sentimentul pericolului, presimţirea răului.
    Trebuie să iertăm şi cea mai urâtă trăsătură de caracter. Chiar şi cea mai mică porţiune bolnavă dintr-o vertebră se va vindeca mai uşor şi mai repede, dacă îi vom cere iertare că i-am pricinuit dureri prin căderi sau prin munca grea. Mă iert şi pe mine pentru cele întâmplate. Astfel, se întrerupe legătura negativă care ne deformează coloana şi vertebra se va aşeza la locul său, cu plăcere. Îi oferim libertatea. Având conştiinţă, ca oricare organ sau celulă a corpului, vertebra se aşează la locul corect. Trebuie să ne cerem iertare de la fiecare vertebră, separat. Dacă ştim că ne este afectată o vertebră anume, trebuie să vorbim cu ea. Ea ne ascultă.
    Nici un om nu seamănă cu celălalt. Fiecare organ din corp ascunde un stres specific persoanei respective. Putem să scăpăm de orice stres întrebându-ne: „Ce mă deranjează?” şi să iertăm ceea ce ne deranjează. Să întrebi din nou. Şi tot aşa până simţi că încep să dispară problemele. Azi este puţin probabil că cineva poate să afirme că nu este stresat.
    Întrebare: Ce trebuie făcut in vederea evitării stresului?
    Răspuns: să iertăm anticipat!
    De exemplu: Eu trebuie să mă duc într-o societate neplăcută. Atunci spun:” Vă iert anticipat fiindcă imi doriţi răul, şi mă iert că in sufletul meu mai există loc pentru acest rău. Eu vă iubesc, dar mă iubesc şi pe mine.”
Important este să fac acest lucru din tot sufletul. În mod similar se pot încheia şi înţelegeri de afaceri mari. Iertând anticipat, se pot evita neplăcerile.
    Întrebare: Cum să procedez dacă până în prezent eu îl consider pe celălalt atât de vinovat, încât nu am putere să-l iert?
    Răspuns: Începeţi prin a vă cere iertare pentru că aţi cultivat răul din dumneavoastră crezând că alţii sunt de vină, iar prin aceasta i-aţi provocat rău corpului dumneavoastră. Iertaţi-vă pentru că aşa s-a întâmplat.
    Acest lucru uşurează sufletul şi veţi putea să iertaţi în continuare.
    Iertând, ne deschidem pentru bine, credem în existenţa binelui, iar îngerului păzitor îi oferim posibilitatea să ne ajute.
    Aţi înţeles oare de ce, în repetate rânduri, aţi fost învăţat să spuneţi:„Te iubesc”?
    Iubirea este sentimentul cel mai înălţător, ea ne umple de tot ce este mai bun. Iubind boala, adică negativul, noi introducem în ea iubirea, adică pozitivul. Cu cât mai multă iubire vom introduce în boală, cu atât mai repede ne vom vindeca. Încercaţi. Spuneţi-i locului bolnav: ” Te iubesc”. Socotiţi de câte cuvinte „iubesc” are nevoie locul bolnav şi veţi înţelege câtă iubire îi datoraţi.
    De acum încolo să nu mai repetaţi greşelile comise. Iubiţi-vă corpul şi veţi avea mai mult pozitiv în dumneavoastră. Având o influenţă binefăcătoare asupra a tot ceea ce vă înconjoară, puteţi să faceţi bine întregului Pământ chiar dacă aveti o contributie minoră. Dacă doriti să fiti cuprinşi de iubire atunci spuneţi din tot sufletul tuturor celor pe care îi întâlniţi, chiar şi celui mai dispreţuit: „Te iubesc”. Tot ce faceţi, vi se va întoarce îndoit. Sufletul şi corpul dumneavoastră se vor umple de iubire.
    Cele de mai sus au fost prezentate pentru a demonstra afirmaţia: omul e sănătos atât cât doreşte el. Utilizând aceste recomandări, demonstraţi-vă dumneavoastră înşivă că doriţi să fiţi sănătos şi veţi avea sănătate. Niciodată nu este târziu să începeţi.
Vă doresc
PUTERE! LUMINĂ! şi IUBIRE!
(Dr. Luule Vilma)

2 comentarii (+add yours?)

  1. Ralu Daniela
    Dec 19, 2013 @ 06:34:30

    Toate acestea sunt depășite cu extremă ușurință și bucurie atunci când ești îndrăgostit de Dumnezeu sau cum vrea fiecare să îi dea un Nume. Îndrăgostiți-vă de scânteia din voi, cea prin care suntem toți una cu cel care ne-a dat Viața! Vom scăpa de Iertare pentru că nu mai găsești vinovat pe nimeni de nimic. Rămâne doar Iubirea. Bucurie tuturor!

    Răspunde

  2. Lorelei Gabriela
    Dec 26, 2013 @ 23:47:51

    Cu ochi imenşi de stele in care nu e nimeni…sa vreti să zburati pe o petală de floare şi să ajungeti în palma cuiva…sa vreti sa puteti privi privirea lui..sa soptiti un somn usor…ca apoi sa va risipiti in cele patru zari …ducand cu voi visele in noapte…spre inalt…spre Univers…in iubire pentru iubire..

    Răspunde

Lasă un răspuns

