Fii un rege, regatul va veni

    Visătorul fusese cel care deschise subiectul Școlii. Am profitat de ocazie, pentru a-i vorbi în detaliu despre diverse aspecte legate de administrarea, progresul și nevoile sale. Am încercat să mă rezum la date și să mențin o oarecare distanță față de ceea ce povesteam, dar, în mod inevitabil, cuvintele și tonul meu au început să se transforme în văicăreală. În timp ce descriam aspectele financiare ale proiectului și nevoia urgentă de a găsi capital, am menționat dificultățile din relațiile noastre cu băncile. În acest moment, Visătorul a intervenit, întrerupând acel șir de plângeri – tânguirea despre obstacole și probleme, în care îmi permisesem să mă scufund.
     „Școala s-a ’întâmplat’ deja. Nu poți să faci nimic, nu poți să adaugi nimic, poți doar să te supui planului dictat de Vis!” A rostit asta într-o voce atât de răsunătoare și mânioasă, încât mă temeam că toți clienții se vor întoarce să se uite la noi. Dar nimeni nu părea să fi auzit.
     „Universitatea este doar o parte a ’Visului’. Pentru tine, ca și pentru toți ceilalți implicați, realizarea sa nu este țelul final, ci un instrument pentru transformare, un ghid, un drum către o viziune superioară asupra existenței.”
    Apoi, cu o privire obosită, ca un om de știință privind un experiment eșuat, mi-a spus:
     „Te-am pus la cârma Școlii, la comanda unei nave spațiale capabile să călătorească la viteza viselor, dar lipsa ta de voință pentru a înțelege o transformă într-un plan care nu îmi aparține. Nu pot permite asta.” Aceste vorbe profetice îmi dezvăluiau un destin inevitabil, dar Visătorul a continuat:
     „Ființa noastră este adevăratul creator a tot ceea ce ni se întâmplă. Elevează-ți nivelul responsabilității interioare, reînnoiește-ți promisiunea și vei vedea că până și economia și afacerile se supun legilor Ființei. Aceasta este soluția! Nu da vina pe lume, circumstanțe și alți oameni, căutând vina în afara ta; mai bine recâștigă terenul pierdut și reasamblează fragmentele integrității tale pierdute. Aceasta este soluția. Integritatea este o stare de a fi, un sentiment de siguranță, de deplinătate, de vitalitate și lipsă a fricii. O simți în tot trupul, în inima ta și în fiecare respirație. Guvernele și națiunile, organizațiile și întreprinderile conduse cu integritate sunt prospere și au vieți lungi și fericite.”
     „Fii un rege și regatul va veni”, a spus El, rostind cuvintele ce aveau să devină emblematice în viața mea și viețile elevilor mei.
     „Regalitatea Ființei precede nașterea oricărei domnii. ’A fi’ precede pe ’a avea’ si niciodată viceversa. Nu-ți dori niciodată ca regatul să apară înaintea regalității – greutatea acelei responsabilități ar fi copleșitoare.”
    Acele cuvinte au răsunat la fel de clar ca tonurile unui mare clopot, acolo, în semi-întunericul barului, și mi se părea că înseși cuvintele ridicau scuturi în jurul meu, pentru a mă proteja de un pericol iminent.
     „Atunci când te trezești înfruntând ceva ce pare a fi insurmontabil, de neînvins… amintește-ți de Mine!… vorbele Mele, principiile ‘Visului‘. Toate obstacolele și limitările aparente își au rădăcina în ființa ta și nicăieri altundeva. Dacă ești conștient de asta, vor dispărea! Nu te îngrijora din cauza lipsei banilor. Banii sunt o stare de a fi. Banii manifestă în timp ceea ce ai cucerit prin responsabilitate interioară și reușite creative. În același fel, orice cusur al ființei tale te face mai slab și mai sărac. Orice fel de fisură în visul tău zdruncină fundația puterii tale financiare. Banii, la fel ca și dragostea, sunt o chestiune interioară. Observă-te pe tine însuți și nu te mișca din acel moment. Totul este deja săvârșit. Există un singur obstacol: și acela ești tu.”
(Stefano E. DAnna)

4 comentarii (+add yours?)

  1. dan
    Iul 12, 2014 @ 16:53:42

    Banii sunt vectorul iluziilor; sunt instrumente de manipulare eficiente.

    Răspunde

  2. adaia7
    Iul 13, 2014 @ 14:04:01

    Miraculos, minunat si atat de inspirational mesaj!
    Exact ceea ce aveam nevoie pentru AZI!
    Multumesc!

    Răspunde

  3. Lupul Alb
    Iul 13, 2014 @ 20:49:37

    cu drag,

    Răspunde

  4. Ralu Daniela
    Aug 23, 2014 @ 09:30:56

    Excelent! Confuzia dintre mijloace și scop am făcut-o mai toți! Vrei să schimbi lumea pentru că simți chemarea la schimbarea, ordonarea, armonizarea lumii tale, din interior. A avea este a fi! Regatul nu va înflori până nu dai mai departe ce ești tuturor. Înflorirea nu vine decât prin extinderea iubirii… ți-ai luat moștenirea în primire, iar de acum toate vin pe deasupra… inclusiv cele la care nici nu trebuie să visezi. Viața te va pune exact acolo unde trebuie să fii, vei face exact ce ești menit să faci… spontan, natural, cu bucurie, fără calcule…

    Răspunde

Lasă un răspuns

