Ishtar

(Assiria, Babilon, Mesopotamia)
Cunoscuta si sub numele de Absus, Inanna.

    Zeita mama si razboinica a babilonienilor, cu multiple trasaturi, de la noblete la pretectie materna, Ishtar este invocata si pentru vindecarea durerii si a bolilor fizice.
    Este asociata cu Venus, iar unii oameni cred chiar ca este intruchiparea planetei insesi. Ishtar isi arata deschis senzualitatea si acest lucru explica de ce unii fundamentalisti au judecat-o si au respins-o. In timp ce o invocam pe Ishtar, am vazut, prin clarviziune, o imagine a mea stand in picioare si o multime de furnici mergand pe langa piciorele mele. Ishtar mi-a aratat ca energiile joase ori formele gand erau asemanatoare unui roi de furnici si alte insecte care se deplaseaza pe pamant – care ne tulbura si ne irita daca ni se urca pe picioare, dar nu sunt periculoase in ultima instanta.
    Ea a trimis apoi un fascicol de lumina deasupra capului meu, formand un cerc de lumina in jurul meu, ca si cum as fi facut dus de lumina puternica. Furnicile nu puteau si nici nu voiau sa patrunda in lumina. Cautau sa se inalte spre lumina si apoi dadeau inapoi, de parca ar fi intalnit un perete de sticla.
    Ishtar mi-a spus: “Permite-mi placerea si onoarea de a te invesmanta in aceasta roba de lumina. Sunt in slujba ta si stiu ca acest lucru nu-ti micsoreaza capacitatea de a sluji cu smerenie. Stiu ca cea mai nobila dintre profesii este trimiterea unor fascicule de lumina pentru a indeparta umbrele si pentru a ilumina cea mai inalta intelepciune divina. Sa nu intelegi gresit: Sunt aici ca sa alin si sa elimin durerea, suferinta si intristarea prin atitudinea mea protectoare.
    Permite-mi sa te apar cu barierele mele de lumina, care permit doar iubirii sa patrunda si sa straluceasca si filtreaza orice forma de negativitate. O noua zi “pozitiva” va straluci pentru tine, in timp ce esti invesmantat(a) in roba mea de lumina a iubirii. Soarbe-o, Iubitul meu/Iubita mea. Potoleste-ti sufletul insetat si lasa deoparte orice fel de teama.”

Ajuta la:
• Conceperea si nasterea copiilor
• Compasiune
• Orice fel de vindecare
• Noblete
• Relatii de iubire si casatorie
• Protectie impotriva energiilor joase
• Sexualitate
• Prevenirea ori solutionarea razboaielor
• Starea vremii

INVOCATIE

    Aprindeti o lumanare alba si priviti insistent flacara sau priviti o sursa de lumina, atunci cand vorbiti cu Ishtar. Este o invocatie deosebit de eficienta, daca tocmai ati trecut printr-o situatie negativa si doriti sa scapati de urmarile ei:

     “Draga Ishtar, stau acum cu tine in mijlocul luminii pure. Iti multumesc ca m-ai invesmantat in aceasta lumina si m-ai scaldat cu energia iubirii. Sunt insetat de aceasta iubire, deci te rog sa-mi potolesti aceasta sete. Elimina toate efectele temerilor si elibereaza-ma complet de orice ganduri legate de teama. Elibereaza-ma, elibereaza-ma, elibereaza-ma. Intervin-o asupra celorlalti oameni implicati in aceasta situatie si curata-i de orice sentimente negative. Acum sunt eliberat(a) si toti ceilalti la fel. Acesta este adevarul. Multumesc, Ishtar.”

Lasă un răspuns

